مقاصدی که با ۲ میلیون تومان میتوان به آنها سفر کرد
نظرات شما
- درباره غار زينه گان
بسیار عالی بود خارج از حدتصور. فقط پیدا کردنش یکم سخته
بهمن زیلابی
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۴:۰۹ - درباره امامزاده سید میرحسن
لطفا" عکس جدیدی از این امامزاده قرار دهید.
موحدی نیا
يكشنبه ۲۲ دي ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۳۱:۲۰ - درباره امامزاده اسماعیل
ببخشید این عکس که نشون داده شده مربوط به پیغمبر شعیا نبی هست و در کنار اون امامزاده اسماعیل قرار داره که هر دو در اصفهان خیابان هاتف هستند ولی در این قسمت عکس آرامگاه پیغمبر شعیا رو نشون دادید و توی توضیحات از امامزاده اسماعیل گفتید و آدرسو تهران نوشتید.آخه اشتباه در چه حدی؟؟؟؟؟؟ با تشکر
مهدی
جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۵:۴۲ - درباره روستای دودهک
روستای دودهک از نظر جغرافیاییدر 34 درجه ی و 8 قیقه عرض شمالی و 34 دقیقه طول شرقی و در ارتفاع 1380 متری ازسطح دریا واقع است/این روستا در کنار مسیر تهران به جنوب کشور واقع شده و دارا ی جاذبه های گردشگری است .قطب صنعتی دودهک عمدتا کارخانجات سنگ بری است
نسیم یاوری
يكشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۱۵:۵۹ - درباره پل شهرستانی
من خيلي از آثار باستاني اصفهان رو ديدم ولي اين يه چيز ديگه اس. محيط خوبيه،مخصوصا كه نمايشگاه بين المللي اصفهان و شهربازي هم كنارش هست. در ضمن داخل شهر اصفهان هست نه 4 كيلو متري شرقي.
امين زارعي
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲:۳۸ - درباره روستاي شهداد
شهداد بزرگتری بخش شهداد و شهر شضهداد مرکز این بخش است شهداد روستا نیست قدمت شهداد شش هزار سال و دارای قدیدمی ترین پرچم فلزی جهان می باشد
محدثه
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲:۱۵ - درباره تپه خرمن
لطفا به همراه عکس باشد
نامی
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸:۱۳ - درباره مسجد جامع
من در مسجد جامع مکبر هسم واقعا زیبا است
مکبر مسجد جامع
سه شنبه ۰۸ دي ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷:۰۲ - درباره سرچشمه محلات
عالیه جاش
شقایق
يكشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷:۴۱ - درباره سنگ نگاره لاخ مزار
بسیار زیبا و عالی بود ایکاش عکس هم میگذاشتید ممنون
محمد حسین سرزهی
سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۴۰:۵۹ - درباره سرای حاج رضا
متاسفانه این بنای بسیارزیبا مورد بی توجهی فوق العاده قرارگرفته و درحال حاضر محل نگهداری ضایعات زباله ای است . امیدوارم سازمان میراث فرهنگی به فکر آثار باستانی گرانبهای ماباشد
کوچاری
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸:۴۰ - درباره قصر اردشیر بابکان
سایت بسیار عالی دارید... تبریک میگویم.. فقط اگر مطالب و اماکن تاریخی و تفریحی با عکس همراه باشند .. دیگر کارتان عالی خواهد شد.. همچنین مطالب مربوط به آثار باستانی ایکاش کمی مفصلتر باشند
Amir Tavakoli
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۰۲:۴۰ - درباره روستای مدوار
افتخار بزرگیست ک میتونم بگم اهل مدوارم.درود بر مردم مدوار............
21
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۳:۲۵ - درباره قلعه سميران
با سلام بسیار عالیست انسان را به ارامش دعوت میکند.
معصومه رضایی
سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۵:۱۴ - درباره دوشنبه بازار ترکمن
بندرترکمن بازاردیگری دارد بنام بازار اسکله که اجناس روسی وروسری ترکمنی در آن عرضه میشود.و همه ساله مسافران زیادی از آن بازدید میکنند.بهمن خیوه چی
بهمن خیوه چی
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰:۵۴ - درباره مقبره شيخ لقمان بابا
بنای لقمان بابای سرخسی یدارای کی دیگر از گنبد های زیبای آجری خراسان است با قوسی در جلو که بالای آن تخریب شده است. ارتفاع گنبد از هارونیه هم بیشتر است و فیلگوش های گنبد نیز دیدنیست.
سیاوخش کندریز توسی
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴:۱۱ - درباره غار سهولان
غار آبی - تاریخی سهولان شاید به بزرگی غار علیصدر همدان نباشه اما از نظر جاذبه و دیدنی های طبیعی جزء شاهکارهای خلقته ،حتماً بیاین و از اون دیدن کنین .خود شهر مهاباد هم زیباترین شهر استان و شاید منطقست.
خوش ناو رش احمدی
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۲:۴۹ - درباره پل زمان خان
پل زمانخان سامان شهرستان سامان در 22 کیلومتری شهرکرد است چرا پل زمانخان را به نام شهرکرد مینویسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سامانی
يكشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵:۰۸ - درباره قلعه وتوس كهندان
این روستا و این قلعه از خوش آب و هوا ترین جاهایی هست که من تا حالا رفتم
فرشاد کهندانی
جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۰۷:۳۰ - درباره تپه گیس
لطفا اطلاعات رو کپی نکنید در تمام وب همین جمله برای این محل نوشته شده و در از یک عکس
ستوده
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷:۵۰
اولین خط راه آهن : تهران به شهر ری نخستین خط آهن ایران ، خط آهن تهران به شهر ری بود که در سال 1261 ه. ش امتیاز آن را یک نفر مهندس فرانسوی به نام مسیو بواتان از ناصرالدین شاه گرفت . طول این خط حدود هشت کیلومتر و بعرض 1000 میلی متر بود . ماشینهایی که در این خط به کار افتادند ترن نام نداشتند بلکه به آنها ماشین دودی می گفتند . هنگامی که خط آهن برقرار شد ، مردم دسته دسته برای تماشای این پدیده شگفت انگیز یا غول آتشخواری که به هنگام حرکت از تنوره اش دود غلیظ برمی خاست و به همین جهت آن را ماشین دودی لقب داده بودند ، می آمدند ولی کسی حاضر به سوار شدن آن نبود . می گویند مهندس بلژیکی وقتی اوضاع را چنان دید جریان را به اطلاع شاه قاجار رساند . ناصرالدین شاه نیز برای از بین بردن ترس و وحشت عمومی دستور داد تا عده ای از مشهورترین افراد ، سرداران و سپهسالاران سپاه در معیت وی با ماشین دودی به حضرت عبدالعظیم بروند تا ترس مردم زایل شود . به دنبال این مسافرت ترس مردم ریخت و سیل مسافر به طرف ماشین دودی سرازیر شد . مدیر کمپانی به این خاطر که نظر مساعد علما را نیز جلب کند ، یک واگن مخصوص علما تعبیه کرده بود . واگنی هم به طول 7 متر به زنان اختصاص داشت که می بایست جدا از مردان مسافرت کنند . 8 واگن به مردها تعلق داشت و 8 واگن هم مخصوص بار و کالاهای تجاری بود . اولین بلیطی که برای ماشین دودی چاپ شد به ارزش 3 شاهی بود و در زمان مظفرالدین شاه این مبلغ به 5 شاهی و در زمان احمد شاه به 7 شاهی و 10 شاهی رسید . آخرین مبلغ آن نیز دو ریال و نیم بود . |
|
تعداد نظرات : 0 |
تعداد بازدید : 3535 |